43 kg...

Oj då vad saker jag köpt, 43 kg...så mycket får man inte ha med sig, tur kag klarade mig. Och ändå känner jag när jag står här och packar upp, varför köpte jag inte mer av den och den, jag hade ju kunnat ge en sådan till den och en sådan här hade nog den blivit glag för och så vidare och så vidare....
Och ändå är jag alldelles för snäll och tänker på alla andra , men sån är jag....

Jag har ju till och med köpt den cerisa plånboken som jag skrev om.....får se vad jag gör med den....


Kommentarer
Postat av: rumskompisen

hahaha du var ju smar toch packade upp på sängen för då måste du ta hand om det idag, jag tog hallen vet i och för sig inte vad som är smartast.... Blev killarna glada???

2009-10-27 @ 18:37:49
Postat av: Madde

Välkommen tillbaka till Sverige! Kul att du startat en blogg. Läser den slaviskt var dag :-)

Och bra att veta att om julsortimentet hos Ceasar suger nästa år, så vet jag var jag ska gnälla ;-)

En stor kram från en "gammal" praktikant och Akleja-fan.

2009-10-27 @ 20:03:53
URL: http://maria-madeleine.blogspot.com
Postat av: tessan

Har någon tjingat väskan i vänstra hörnet??? Me like! Ja du linda, shoppa är du bra på och tur är väl det annars skulle väl Nelia gå naken!!! Såååå nyfiken på vad du har i gömmerna! I morgon kväll kanske??? kram kram

2009-10-27 @ 22:50:42
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte på dig när jag valde den......

2009-10-28 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0