Ljuvlig....

Igår gjorde jag en liten brudbukett som värdinnebukett till de vi fira midsommar hos....Lite som en pik att "kanske dags för bröllop snart".... Vet inte om de fatta, men jag hoppas=)

Jag gillar bröllop, men det är verkligen dåligt med dem på vår kompis front!

Väldigt fin blev buketten i varje fall, jag skulle lätt kunnat ha den. Det svåra är att om någon kommer och vill ha just en sådan, blir det lite knicksigt. Hortensian jag använt har jag ingen aning om vad den heter eller hur jag skulle beskriva färgen, för att få just den en gång till. Och det är så synd för den är ju helt underbar.



Ros, kvistros, hortensia, germini och pion.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så otroligt fin bukett...

2011-06-25 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0