Vilken lycka....

Jag fick visa legitimation på systemet i dag...yes yes yes!

Var där för att handla till en plantering, naiv som man är så tror man att alla vet vem jag är och att det helt klart syns att jag snart är 40.
När det är min tur, har jag inte en tanke på att visa legitimation och hon i kassan, ursäkta men har de legitimation....ja säger jag men jag är alldelles för gammal att visa det...hon tittar på det och säger ja faktiskt men det hade jag aldrig trott....yes vilken lycka!!!

Det blev helt plötsligt en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Kul, för dig, Linda! Det brukar jag också få göra, men jag blir mest irriterad och undrar om jag ser ut som en barnrumpa!?

2010-03-30 @ 17:09:34
Postat av: Clabbe

Fan vad kul. Grattis. Funderar på när jag fick visa leg sist......

2010-03-30 @ 19:14:29
Postat av: Annika

Haha vad roligt! Jag får ALLTID visa legg och jag blir ändå 27 i år. Det irriterar mig.

2010-03-31 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0