Som pricken över i:t....

Så fick ju mina små prinsar magsjuka i går, båda två med bara ett par timmars mellanrum. Det är så jobbigt när barnen kräks och det är så äkligt med kräks. Natten var väldigt lång, adam somnade till slut vid 03.40 och självklart vaknade Olle då vid 05.50. Men det är väl så det är att vara småbarnsförälder....

Nu sover de helt slut här i soffan, stakars små gull.....Och nu är det bara att hålla tummarna stenhårt för att jag ska klara mig. Har inte tid att vara sjuk, vi har ju så mycket nya snygga varor att ta fram...vill inte bli sjuk.


Kommentarer
Postat av: mamma ewa

Mormors små godingar, hade hoppats att få se er här idag på Lucas födelsedag. Men allt blir inte som man tror, mormor mår inte heller så bra. Puss och kram

2010-03-06 @ 13:11:07
Postat av: lucas

Stackare, jag saknar er. från eran idol lucepuke

2010-03-06 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0