Ring då....

Vad tiden går sakta när man väntar.....Jag ska ju för guds kull bli kompismoster....Min bästa vän ska ju ha barn..nu...presic när som helst. Vi är som syskon och då hade jag ju blivit moster...men helt rätt, så blir jag ju inte det, så jag kan ju ivarje fall få kalla mig kompismoster, visst? Och den är lille som kommer ut kommer inte att ha någon riktig moster så jag tycker det passar bra...jag ska vara moster och bästa Linda!!!

Karin har redan en liten kille, världens mysigaste Kalle... en liten go kille på 3 år med massor av tokiga ideer...Och jag är hans gudmor och Patrick hans gudfar..vi stod där i kyrkan  och höll honom när han fick sitt namn...Bo Kalle Bruce, tokiga föräldrar. Vi väntar med spänning på vad de hittar på denna gång..

Orkar inte vänta längre nu, så jag går och lägger mig...med mobilen under kudden, i hopp om att tiden går snabbare då!

Hmm känner mig gråtfärdig, har gjort det hela dagen...och det är inte jag, jag gråter inte. Men jag har kommit på att jag tror jag är avundsjuk...vill också ha en bebis!
Fast jag ska inte, jag har två underbara killar och jag klarar, hinner  och orkar inte fler...men bebisar är så gosiga, gulliga och mysiga.....vill vill vill, men jag lovar det räcker!

God natt, ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att förklara så heter han inte Bruse utan Bruce. Kan lätt läsas fel annars. Sorry

2010-03-13 @ 07:49:03
Postat av: Frida

hahahaha jag tänkte väl!! Jag tyckte Bruse var lite att ta i. men bruce! Yeah!:)

2010-03-13 @ 10:20:04
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0