Moster i morgon:))

I morgon får min lillasyster Tessan sitt andra barn, jag vet att den kommer i morgon för hon ska få kejsarsnitt...Konstig känsla att veta att i morgon kommer den, i morgon blir jag moster...Idag är hon stor som ett hus, och imorgon får hon gosa med en liten bebis. Vad det blir vet vi inte och idag så var jag tvungen att köpa en present....Så självklart åkte jag till Evaboden , den bästa butiken med barnkläder, de har massa fint kläder och framförallt lite andra märken, kul med något annat än H&M tex. Tjejerna där är så snälla, jag fick låna hem ett killset och ett tjejset, och så får jag lämna tillbaka den det inte blir ( naturligtvis betala det jag tar)...snällt va?
Ska försöka att inte vara tjutfärdig hela dagen i morgon, jag har ju bestämt mig...ska fortfarande inte ha fler barn...men visst är jag avundsjuk, det är ju så mysigt!
Väntar med spänning på att de ska ringa i morgon, jag hoppas jag står högt upp på ringlista...Jag är ju så nyfiken..på vilket paket jag ska slå in:)))

Vad blir det, vad blir det, vad blir det, vad blir det....


Kommentarer
Postat av: tessan

du står först på listan jag lovar, lav ya!

2010-03-16 @ 22:15:09
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0