Jag vill så gärna....

Min Olle bonk är sjuk i dag, totalt genom förkyld. Och jag skulle så gärna vilja var hemma med honom, ta hand om honom och bara mysa....Barnen går före allt, självklart. Men vad konstigt det då är att jag absolut måste jobba, för det är påsk...Känns inte bra, men jag har ordnat för honom...farmor på fm och mormor på em, och jag vet att han har det bra för han älskar både farmor och mormor och tycker det är jätte kul och specielt när bara han får vara med dem...

Men jag skulle ändå vilja!


Kommentarer
Postat av: Liselott

Jag tror kunderna skulle förstå... Jag var i butiken igår, det såg jättefint ut, som alltid! Du gör vad du måste och det viktigaste för dig!

Kram

2010-03-31 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0