Smart....

I dag sa jag till Adam att han skulle göra en önskelista så att alla som frågar vad han önskar sig vet vad de kan köpa. Han säger att det är ju lätt, jag har ju sagt att jag önskar mig bakugans.....Och jag säger men önskar du dig inget annat, alla kan ju inte köpa bakugans....Okej jag kan önska mig en cykel...jaha nu till vintern, tänk om det är snö på julafton då kan du ju inte prova den, är det inte bättre att du önskar dig en cykel till din födelsedag?....Men mamma det blir ju mycket billigare för alla om jag önskar mig den av tomte!!!!

Smart kille, min Adam!


 

Kommentarer
Postat av: tessan

ooo, vilka sötisar! Adam är riktigt klurig medans Olle mest har en riktigt livlig fantasi. Nu ska här finkammas bland spindelmannentröjor på nätet, hur svårt kan det vara att få tag på en med en luva som går att stänga???

2009-11-30 @ 20:22:41
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Marie

Flickan som kommer att fånga Adams hjärta i framtiden kommer att bli en lycklig prinsessa!

Åhhhhhh vilken sötis till prins! Jag tycker ni kan spara honom till min tös :) :)

Kram fröken Marie

2009-11-30 @ 21:11:56
Postat av: Anonym

Han är smart min stora son, den lilla är ju bara bäng

2009-11-30 @ 21:24:13
Postat av: Lena

Är han inte alls ;) Han är underbar...

2009-12-06 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0