Skyltsöndag....

Då var det då skyltsöndag och tävlingsdax. Norrköpings tidningar har en liten tävling här i Söderköping, rösta på det finaste skyltfönstret. Ni som röstar kan vinna presentkort och vi som handlare kan vinna annonser i Nt. Så varför inte rösta, tävlingskupongen är i Nt´s fredagstidning...Har ni inte tid att komma ner till Söderköping...så kan jag garantera att vi har ett jättefint fönster...hahahaha!! Men jag kan också säga att...

Evaboden(underbara barnkläder)
och
Romeo och Julia(snygg, snygga kläder till "tjejer"som mig)

också har jättefina skyltningar. Så de är absolut värdiga vinnare , det kan jag lova! Kom igen nu och dra ert strå till stacken, och helst av allt ta och kom en sväng till mysiga Söderköping och få lite julkänsla, för det finns det här i massor!

Nu är det inte bara skyltfönstret som ska bedömas, utan helheten i butiken, stämningen och julkänslan... så jag har "tvingat" min persomal att ha röda rosetter i håret...vi har fått många komentaret, mest...å vad söta ni är och många har fått skratta lite åt oss, men bara glada miner!



Trevlig advent...kom gärna och hälsa på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0