Mina killar....

Den här helgen är jag ledig både lördag och söndag, men från och med måndag jobbar jag 13 dagar i stäck. Och jag jobbar inte bara 08.00-18.30, nä nu börjar ju alla kranskvällar, jag har 3-4 kvällar varje vecka och då jobbar jag till ca 21.30. Men det är så är det i december och jag tycker det är jättekul, så nu gäller det att jag tar tillvara på tiden med mina älskade killar, för stackarna kommer att se mig en timme på morgonen innan dagis och skola. Tur de har en pappa som fixar allt..



Goaste killarna så långt ögat kan nå!


Kommentarer
Postat av: frida

BÄSTA KILLARNA I HELA VÄRLDEN!!!

2009-11-20 @ 22:25:58
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Camilla Nordin

Jag blir så inspirerad av din blogg! Det märks nog på min julskyltning :p Läser den iaf varje dag, kul med nya ideér! Hoppas att allt är bra med dig! Kram

2009-11-20 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0