Känner för jul...

Nu börjar höst inpirationen tryta. Och jag längtar efter att få julstöka här. Det blir så mysigt och varmt, och det luktar så gott av allt som hör julen till kanel, hyasiner, mossa, "limpistolen" och gran.... på tal om gran så har vi ett granprotekt här på akleja och om vi får till det kommer det att bli så fint....får ni se till skylthelgen!

Här är en annan ide med gran, enkelt och fint, ta bara in ett granskott med rotsystemet kvar och sätt i en glasvas eller burk med vatten, visst är det fint?


Så ska jag gör hemma, och det ganska snart tror jag....

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Oh, du ska ha din julinspirations-kväll i år med va? Har varit på de två senaste och OM jag får inspiration!

2009-11-07 @ 20:58:19
URL: http://beatas.se
Postat av: linda

jag tror tyvärr inte det, det är ju stinsen som juder in mig att ha inspiration. men i år har de inte hört av sig. Ganska konstigt, för det är väldigt många som har varit i butiken och frågat när det är. MEN jag ska ha kranskvällar i butiken, jag tror det blir 2 och 3 december. Återkommer om mer info.... då får man jobba lite själv och riva runt på vårt lager...

2009-11-08 @ 10:43:09
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0