HEJ💕

Ja jag vet.. Det va lÀnge sedan! Kan inte lova hur fortsÀttningen blir, men jag ska försöka. Det Àr ju mÄnga som tjatat pÄ mig om att jag ska börja skriva igen.. Och visst har jag mÄnga gÄnger kÀnt att jag vill...
Men jag mÄste fortfarande byta namn pÄ bloggen. Jag Àr ju inte Akleja lÀngre!

SÄ Àr det mÄgon som vet hur man gör och kan hjÀlpa mig, rÀck gÀrna upp en hand... För jag fattar nada!!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller, svÄrt att stÀlla om nu nÀr jag inte har min lilla blomsterbutik. KÀnns lite som jag tappade min identitet.. Jag va ju liksom akleja Linda... Vem Àr jag nu???

Men jag har hört att ni saknar mina recept. Och de bilder jag lÀgger ut pÄ instagram pÄ tÄrtor mm önskas det ju recept pÄ.. SÄ dÄ funkar ju det hÀr med bloggen sÄ bra.

SÄ nu kör vi.. Ni fÄr ta det som det blir.. Lite recept ska jag ju kunna fÄ till i varje fall:)

VĂ€lkomna tillbaka💕 

Linda

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0