Mitt & Ditt...

Det är många som frågat mig vart man kan få tag i de saker som jag visar från Mitt&Ditt Underbara Liv.
 
Mitt&Ditt Underbara Liv är ett grossist företag som bara säljer till butiker. Vi är rätt nya på marknaden men har ändå lyckats nå ut till rätt många butiker i Sverige. Vi önskar så klart att vi fanns i alla städer små som stora runt om i landet.... Vi är inte där än , men snart så=)
 
Skulle ni se något här eller någon annan stans som är från Mitt&Ditt så hör bara av er och säg vad ni söker och vilken stad ni bor i så kollar jag lätt vilken butik som finns närmast er som säljer våra saker.
 
Vill ni får ni jättegärna gå in på vår hemsida www.mittditt.se där hittar ni våran blogg, instagram bilder och även våran webbshop. Som privat person så kan ni gå in på alla artiklar, ni kan se vad de heter, vilket artikelnummer de har och storlekar och färg. Hittar ni något ni gillar där så är det bara att höra av sig till oss så gör vi lika dant där...Vi hittar den närmsta butiken till er som har det ni söker.
 
VI HAR SÅ MYCKET FINA SAKER!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej,
På Formex hade du bakat så goda kolakakor(?) Kan du inte lägga upp receptet här på bloggen? ;-)

Svar: absolut, vad glad jag blir att du gillade dem... kommer nu på en gång=)
Linda Johansson

2013-09-03 @ 18:47:52
Postat av: Carro

Kan ni inte lägga upp alla återförsäljare på hemsidan? Vore super!

Svar: Det är tanken. Men vi måste ta en sak i taget, det är så mycket vi måste få att fungera så här i början. Men det kommer=)
Linda Johansson

2013-09-03 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0