Mitt&Ditt...

 
 
Vi har startat en blogg på Mitt&Ditt´s hemsida, med den här länken  
http://mittditt.se/blogg/  kommer du direkt till den. Där skriver både karin och jag lite då och då. Vi försöker uppdatera när något händer, när vi får varor, när vi är på mässa och på kina resor mm. Vi har ochså önskat få bilder från de blomsterbutiker som har skyltat med våra varor, så att vi kan visa och inspirera med hur andra exponerar. Det är verkligen jättekul att se hur alla har det, det finns inte en butik som är den andre lik.
Vårat mål är även att komma med så tips och ideer som kan piffa upp i vardagen på ett eller annat sätt. Hoppas ni vilj följa oss där.
 
Jag ska inte sluta här, absolut inte...Så fortsätt kolla in när du har tid, det gör mig alltid lika glad att se hur många det är som faktiskt följer lilla mig;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0