Kolmården...

Vi har haft en dag i Kolmården. Jag kan säga att det var inte bara vi där;) Det var en super härlig dag, himlen var helt blå och det var så varmt och skönt. Det var mycket folk men det gick. Killarna tyckte det var riktigt kul, roligast var helt klart bergodalbanan och vikingaskeppet...haha har inte ett dugg med alla djur att göra. Får kanske ta en tur till GrönaLund i sommar=). Men visst gilla de djurparken också  linbanan fick höga poäng och sedan delfinariet, och det måste jag själv säga att det var riktigt bra gjort i år. 
 
En trevlig dag med familjen!
Vet inte riktigt vad som hände, jag glömde ta kort. Märkte att jag nästan inte tagit några när jag kom hem...inte riktigt jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0