Nya Akleja...

 Jag var ju en sväng till Akleja i går. De har fått det jättefint, det är rent, vitt och stilfullt. Allt går i samma färgtoner och det finns en toutch av lantligt. När man går in så finns det en känsla av Akleja fast ändå inte. Det är likt men ändå inte alls. Svårt att förklara..Jag känner mig hemma men ändå inte. När jag var där i går så ringde telefonen och min första reflex var ju att svara..så lite hemma måste jag ju kännt mig;)
 
Men huvudsaken är att det är fint, och det är det. Mycket fina planteringar och fräscha växter, en hel del små roliga presenter...Jag köpte faktiskt en=)
 
Har ni inte varit där, åk dit och titta...Det tycker jag ni måste!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0