Lycka till...

I dag var jag in till tjejerna på Akleja...Jag har inte varit där sedan de öppna och jag kände att jag behövde önska lycka till. Och vad ger man...Champage vet jag de fått så de kan bada i, Choklad är inte bra för figuren;), Blommor kan ju kännas löjligt....Men jag kom på det!!
 
En nummer visare från typ 50-60-talet...Jag tycker den är hur fin som helst, och jag vet ju att kunderna tjatat om..finns det inga kölappar!
Så det måste man väl säga passa som handen i handsken=)
Ja kännde att den passade väldigt fint in i butiken, som har lite de färgerna och även lite den stilen, så om de nu vill sätta upp den så blir det nog rätt fint.
 
Så en nummervisar med önskan om mycket kunder och lång kö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0