Byta namn...

Känns ju som om jag måste byta namn här på bloggen, och det var ju då inte det lättaste. Jag vill ju få med alla gammla inlägg, för det är ju jättekul att kunna gå tillbaka och titta. Jag tror jag har hittat en lösning, men då måste jag hitta på ett eget domännamn och där tog fantasin slut. Min syster sa - den kan väl heta Bara jag eller Bara lilla jag...ja kanske för nu är det ju inte akleja längre, nu är det ju bara lilla jag. Och så är det ju något som jag både säger och skriver.. Det känns lite jag..Vad tror ni..
 
www.baralillajag.se
www.barajag.nu
 
Kan fungera va???Eller har ni något annat förslag, ni tycker passar bättre????
 
Ska bara se till att få det att fungera också, datorn är ju inte min bästa vän direkt;)

Kommentarer
Postat av: mamma Ewa

Det är väl inte så bara, men det skulle väl kunna funka. Du får väl byta igen när du blir STOR igen. Puss

2013-01-31 @ 07:38:47
Postat av: Madde

Varför inte spinna vidare på det nya företaget och kalla den för "mitt underbara liv"? ;)

2013-01-31 @ 13:35:40
URL: http://maria-madeleine.blogspot.com
Postat av: Karina Persson

Ja jag skulle rösta på "bara lilla jag " eller så får du heta nåt i typ med "Lilla Linda" eller "Lindas underbara Liv " ?

2013-01-31 @ 18:29:41
Postat av: Liselott

Bara jag tycker jag :)

2013-01-31 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0