Blogga..

Jag kommer absolut att fortsätta bogga och jag kommer att fortsätta på samma vis som nu..Lite familj, lite bakning och middagstips, men självklart också blommor och inspiration i massor. Jag kommer visa vart jag är och gör. Det kommer i framtiden att bli en hel del inspiration från butiker runt om i landet..mest neråt i landet då det är där jag kommer att hålla till.
 
Nu är Mitt & Ditt fortfarande är i uppstarts fasen och vi väntar hem varor och jobbar på att webbshopen ska bli klar så kommer jag syssla med lite "ditt och datt", Jag kommer hoppa in och jobba där jag behövs, för att bara gå hemma och vänta det är inte riktigt min grej.
 
Just nu har jag miljoner saker att fixa.. att avsluta ett företag är inte bara det, oj vad papper och telefonsamtal. Sen att byta bil, kan ju inte åka i Akleja skåpbilen ( även om jag tycker det är den finaste blombil som jag sett). Jag måste komma in i att jag är säljare och vad gör jag då...Sen måste jag ta tag i allt annat som jag bara lagt åt sidan de sista tre månaderna...Roligare finns ju.
Men i morgon så ska jag vara kreativ igen, jag ska lägga allt pappersjobb åt sidan och hoppa in i en blomsterbutik här i stan.
 
NU är det bäst att sätta fart mycket att göra i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0