Blå....

Jag har fått lite timmar på Lundby Blommor i Norrköping. Jättekul, känns så skönt att vara sysselsatt. Jag kan ju fortfarande inte hjälpa Karin så mycket med Mitt&Ditt , även om jag inget annat vill. Så i stället för att gå hemma och dra, så får jag jobba.
Det är verkligen kul att prova en annan typ av butik. Lundby är ju lite mer snabbvarubutik, ligger i ett köpcentrum med mycket folk i rörelse hela tiden. Det är mycket kunder, hög fart, mycket förproduktion, långa dagar, ja mycket av allt.. På många sätt lika men ändå så olik det jag är van vid.
Min största skillnad är att jag går dit jobbar och gör vad jag blir tillsagd, sen går jag hem.. Och behöver inte planera eller tänka mer. Rätt skönt faktiskt:)


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad kul att man får hänga med ....

2013-01-30 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0