Julmys...

Ja i varje fall på den här bilden. Det här är våra fina Signe ljustakar, finns i två storlekar och i fyra färger. Jag tycker de är så fina, och de är så roliga och lätta att jobba med. man kan så lätt få dem att se så mysiga ut, vare sig man lägger godis, kottar, mossa eller om man planterar i dem, gör ett snitt arrangemang...Eller varför inte bara ha dem så som de är med ett vackert ljus i. Jag älskar dem och jag är säker på att de kommer gå som smör i solsken i butikerna.
 
Vill ni se mer av vårt sortiment...Klart ni vill=)
www.mittditt.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Linda!
Du bloggar om så mycket fina saker som ni säljer, men var kan man hitta era saker?
Vilken affär kommer att sälja tex dom här fina ljusstakar?

Svar: Säg bara vilken stad du bor i så kan jag lätt kolla upp vilken din närmsta butik är=)
Linda Johansson

2013-08-29 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0