Ensamt...

Jag gillar den här bilden. Den ger dubbla budskap och så som kvällen blev stämmer den inte alls.. Ja det där fattade ni nog inte alls!!
 
Kvällen då bilden togs blev fantastisk, vi hade så kul, vi skrattade så mycket, dansade tills benen inte bar oss. Ni vet en sådan där kväll man kan leva länge på, en kväll då man känner sig underbart glad och lycklig!!
 
 
Men bilden ger en känsla av ensamhet, vad väntar jag på, blir det som jag tänkt mig, vad vill jag, vad tänker jag på, kommer allt att lösa sig eller blir jag helt ensam kvar...
Jag blir med säkerhet aldrig ensam och allt löser sig säker för mig på ett eller annat sätt... Men just nu känns allt lite osäkert, lite ensamt och totalt förvirrande...
 
Så på så sätt har bilden dubbla budskap, den är lite sann men döljs av en fantastisk kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Erika

vilken vacker bild jag älskar den, så mystisk och fin.

2013-09-05 @ 20:13:22
URL: http://ettfroforlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0