Frukost...

 Jag som aldrig äter frukost (om jag inte bor på hotel förstås, då måste man ju), har nu börjat att äta det varje morgon. Och det här är en storfavorit=)
 
YOGHURT MED NÖTTER OCH VARMA BÄR Lchf
 
2 dl turkisk el grekisk yoghurt
2 msk keso
1/2 dl frystabär
1/2 dl blandade nötter
 
Häll upp yoghurt och keso. Värm bären i micron och häll över yoghurten. Grov hacka nöttrna och strö över.
Så himla enkelt och mycket, mycket gott.
Jag föredrar  den turkiska yoghurten den är inte lika syrlig i smaken.
 

Kommentarer
Postat av: Agge

Ser ju riktigt gott ut!!!!!:)
Frukosten kan jag aldrig hoppa över,älskar frukost.:) Ha en skön dag.Kramiz..

2012-10-02 @ 10:11:05
URL: http://farmoragge.blogspot.com/
Postat av: Jajas Änglar

Men godmorgon. De va lite skillnad på din och min frukost. Här blev det 1 st knäcke med ost på, lite yoghurt och en kopp kaffe. Jag måste äta frukost, detta tips kommer jag följa,hoppar nötterna pgr av allergi men de andra...mums!! Älskar din blogg, alla härliga recept, blommor, ja allt. Ha en fin dag. kram Jaja

2012-10-02 @ 10:43:05
URL: http://jajasanglar.blogg.se
Postat av: Jajas Änglar

Men godmorgon. De va lite skillnad på din och min frukost. Här blev det 1 st knäcke med ost på, lite yoghurt och en kopp kaffe. Jag måste äta frukost, detta tips kommer jag följa,hoppar nötterna pgr av allergi men de andra...mums!! Älskar din blogg, alla härliga recept, blommor, ja allt. Ha en fin dag. kram Jaja

2012-10-02 @ 10:43:06
URL: http://jajasanglar.blogg.se
Postat av: Stina

Äter nästa samma till frukost, men jag gillar den grekiska bäst :)

2012-10-02 @ 22:19:16
Postat av: jenny

Äter turkisk yoghurt med musli och honung förra veckan lyxade jag till det med att toppa med pecannötter mums

2012-10-03 @ 20:54:52
Postat av: Thea

Hej. Om du ändå äter LCHF kan ja tipsa dig om rysk yoghurt.. den är ändå lite fetare.
Din blogg är mkt inspirerande. Kram

Svar: tack det ska jag prova=)
Linda Johansson

2012-10-07 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0