Syster...

Nu är min syster äntligen framme i Australien. Känns hur konstigt som helst...Det är ju jättelångt bort. Och här hemma går bara livet sin gilla gång...Jobb, jobb, jobb. Att man förut bara tagit som en självklarhet att kunna lyfta telefonen och ringa henne. kostigt är att när jag kunde ringde jag henne inte så ofta, fast nu kommer jag på saker jag måste berätta, fråga eller säga hela tiden... Visst kan vi ringa sen, när de kommit i ordning, men ändå inte när andan faller på för det är ju en "jävla" tidskillnad.
Tur jag ska jobba dygnet runt nui 1 1/2 månad, så jag har massa annat att tänka på. Och så kan ju hon ringa mig när hon vill..efter som jag typ ska vara vaken hela tiden;)
 
Hur som...Jag saknar henne. Och det är jag då inte ensam om..... LAV YA!
 
 
 
 
Föj henne på hennes blogg..Det kan bli spännande att se hur man startar att helt nytt liv i ett nytt land!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag vet hur du känner, det är så när du är i Kina. Men som du säger snart har vi löst allt och vi kan höras något sånär spontant. Nu sitter jag och väntar på att barnen ska bli trötta igen. Suck, klockan är 03.35. Hör snart av mig! Kram lav ya!

2012-11-14 @ 17:36:40
Postat av: Tessan

Har inte vågat mig på breven ännu! Lite skör!

2012-11-14 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0