Hello 70´s...

I helgen var det 70 tals fest...Den ena var snyggare än den andra. Det här med att kläut mig är inte riktigt min grej...Jag gillar att kläupp, mig inte ut mig. Men det var rätt kul...När jag nu fick rätt på allt och allt passa=)..Var lite smått hysterisk ett tag...men med ett par barn jeans och en polo i stl 140, lånade skor och smycken från butiken( armband som pannband) och en kapad pälskappa...Löste sig ju allt till det bästa!
 
En lyckad kväll med många skratt, för korta käningar, för tajta jeans, 70 tals ost, broar, trasiga skor, peruker, lite brottning, öl i glas, udda revisorer, jävliga taxibolag , god mat, bordsplasering och väldigt onda fötter...ja en del fattar inget och en del fattar precis=)
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny söderberg

Jag ska på Jockes jobbs julfest, Maffia-tema......

2012-11-28 @ 20:07:48
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0