Så, så fint...

  
Det var bara så fint, allt var så fint...Det var ljust, vackert fyllt av stämning och minnen. Jag visste inte att man kunde ha så mycket tårar. Ändå kan jag inte förstå att det är sant, vill fortfarande tro att det inte hänt. Vill bara att allt ska vara som vanligt....Men som prästen sa, man får inte glömma..det är upp till oss nu att föra minnet vidare... Och en sak är säkert jag kommer aldrig glömma och mina minnen delar jag så gärna med mig av.




Låg vildvuxen och fylld av försommar. Inte perfekt, stel och traditionell.. I stället fylld med känsla för det vackra, med detaljer och underbara blommor i milda fäger och fyllda av doft.

Kommentarer
Postat av: Anci

JÄTTEfin!!Har du gjort den Linda?? Orkade du det?? Din vän satt nog på första bänk, tittade på allt vackert ni gjort för honom!! Många kramar!!

Låt varje liljekonvalj du ser påminna om honom och om Wilma!! Det finaste vi kan göra är att fortsätta prata om dem, våra kära. KRAM OM ***

2012-05-07 @ 17:26:49
Postat av: Pia

Superkanonfin!

2012-05-07 @ 20:26:28
Postat av: Inger

Väldigt vacker dekoration. Nu sitter han där uppe på ett moln och tittar ner på blommorna och tänker...va´ duktig Linda är som gjort så fint till mig. Han mår säkert bra nu, hoppas jag.

Kram Inger

2012-05-07 @ 21:58:26
Postat av: [email protected]

Helt underbar så vakert lyser verkligen kärlek



2012-05-08 @ 06:40:27
Postat av: jenny söderberg

jättefin Linda :)

2012-05-08 @ 08:02:01
URL: http://www.etageblommor.se/
Postat av: Margaretha,Thomas syster

Tack Linda för allt fint du har skrivit om Thomas,det värmer verkligen i hjärtat! Det var fint att se kistan med kistdekorationen igen.

2012-05-09 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0