Lindeblads handelsträdgård...

Jag gillar att handla närodlat, och jag älskar att ta i de blommor jag köper, att med egna ögon se färger och sorter, vad som passar i hop...Ja helt enkelt att få välja det finaste. I dag började jag morgonen med en sväng till Lindeblads för att få hjälp av Anders att fylla bilen, och full blev den...Men det räckte inte, jag han knappt öppna dörrarna på bilen och det var slut. Bara och vända om en runda till=)

Men nu har vi mycket fin och det är hög tid att börja tänka på alla ute blommor...Glöm inte det=)



Kommentarer
Postat av: Liselott

Vad fint det är när det är så mkt...sen köper man blommor hem och då ser det inte lika mycket ut. Ja, du förstår nog vad jag menar. :) Med andra ord mååste jag nog handla mer på Akleja!

2012-05-20 @ 14:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0