Kvart i sju...

Jag tog saken i egna händer.. JAPP det gjode jag...Efter att tjejerna jobbat hos mig i typ tre år och jag fortfarande inte hade en aning om vart de bor, så fick jag  ta saken i egna händer...Som en liten nyårs överraskning fick de var sitt kort, där jag helt enkelt bokat ett datum då de skulle bjuda oss andra på middag...Hehe

Så kvart i sju infann vi oss hemma hos Jenny...Mitt i skogen fast vid vägen i en liten röd stuga. Å så fint hon hade, allt smakfullt dekorerat, inte för mycket och inte för lite...bara så där lagom. Ja vi var imponerade och självklart kunde man se att hon tillhör Akleja...Lite Akleja i varje rum=)

God mat och underbar efterätt, massor av skratt och lite spöken....En jätte trevlig kväll!

Av mig får Jenny en 10...( speciellt för initsiativet att bjuda hem oss..hihi)




Nästa gång är det Paulas tur...Jag längtar=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste bara få säga att Jenny verkar vara en så gó och glad tjej. Jag blir glad bara av att se henne när jag kommer in i affären.

2012-03-04 @ 23:59:55
Postat av: jenny söderberg

Känner igen detta Linda!! Måste ta tag å hälsa på Anna någon gång :) Vi ska iaf ha after work här i slutet av månaden :))

2012-03-05 @ 08:02:09
URL: http://www.etageblommor.se/
Postat av: Liselott

Synd att jag inte kunde vara med... Ser fram emot Paulas kväll :)

2012-03-05 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0