Mini Apelsin...

Jag vet att det är helt galet...men jag fick lust att göra en brudbukett igen=). Det finns så mycket fint att göra av, så jag kan bara inte låta bli.
Hade en tanke på att jag kanske borde göra en veckans brudbukett till varje helg...Vi har ju Rådhuset presic rakt över gatan, så det skulle ju passa att man kunde springa in och köpa  en "veckans"..hehe. Det är klart att då skulle man inte få ha några önskemål utan ta den som fanns...Men då behöver man inte ha besluts ångest i varje fall...
Kanske, kanske inte=)
Jag skulle då bli nöjd om jag kom in och det var den här som var "veckans"...

Kommentarer
Postat av: Anci

Jag skulle bli glad för denna....
Härlig, fresch,fin fin.

2012-07-17 @ 21:27:17
Postat av: Sofie DJ

Haha det var en kul idé i alla fall ;-)!
Jätte fin bukett :)!

2012-07-19 @ 07:03:57
URL: http://duvhok.blogg.se
Postat av: Caroline

Måste bara säga att du är fantastiskt duktig! Är som en dröm att gå in på denna blogg! Synd att du inte arbetar i Stockholm!

2012-07-23 @ 06:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0