Fryser...

Vad ska man göra, vad är det för väder....I morse hade jag stor förhoppning om att vädret skulle bli okej, så jag tog små, små sandaler..Men sjutton vad det regnar och regnar, jag höll på att frysa halft ihjäl. Vad gör man, åkte Sörping runt och letade efter ett par andra skor, men inte då! Fick bli Evaboden (barnkläder), de räddade mig med ett par barnstumpor med stjärnor på...Och så fick jag ta ett par skor här i butiken..och vipps så var jag skitsnygg=))
Haha..men fryser det gör jag inte!!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Knäppis!
Ser ut som ni har mycket att göra!!! Ni tar väl hand om "mina" kunder?

2012-07-18 @ 16:14:20
Postat av: Jenny Söderberg

jag har också strumpor på mig, har inte varit utan en enda dag i butiken, SÅÅÅ varmt har vi här uppe i Norr.

2012-07-19 @ 11:49:22
URL: http://etageblommor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0