En så trevlig eftermiddag...

Varför ses man så sällan....Min faster fyllde 70 i går och jag och mina systrar tog oss dit för att gratta. Vi hade jättetrevligt, vi kom på att vi inte träffat kusiner och kusinbarn på säkert 9 år..alldeles för sällan, man kan verkligen undra varför.
Min faster och hennes man är även mina gudföräldrar, så sommrarna när jag var lite var jag ofta hos dem i långa perioder. Så mycket roliga och tokiga minnen jag har från det=)...Så varför bara för att man blir äldre, gifter sig och får barn, så har man inte längre tid...Eller hur är det, har man inte har tid ELLER är det bara så att man inte tar sig tid???
 
Borde bli ändring på det...Hur det än är!
 

Kommentarer
Postat av: Erika Krook

Det var så himla roligt att träffa er igår och som ni säger, det är alldeles för sällan. Våra liv har ju aldrig varit i fas men nu börjar vi väl komma ikapp varandra lite.
Tycker ni är så himla coola ni i Norrköping, ni pysslar och grejar och man vill helt enkelt vara där ni är!
Kram på er alla från mig

2012-07-12 @ 20:39:38
Postat av: Linda

Vad gullig du är:)
Ja nu är det upp till oss att ändra på det.

Kram

2012-07-12 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0