Väntar...

Vad jobbigt det är att vänta... inte kunde jag gå till jobbet på förmiddagen som jag skulle, då jag igen har sjukt barn. Så nu sitter jag här och väntar att klockan ska bli 13.00 så att pappa kommer och tar Adam och skjutsar mig till tåget...Jag har ju en lång resa framför mig först tåg till arlanda och sedan direkt till Peking och där 8 timmars väntan, för att sen fortsätta till Fuzhou..Så i morgon ca 13.00 svensktid är jag framme..Så ett dygn från att jag lämnar huset här hemma...

Men kul ska det bli=)

Kommentarer
Postat av: jenny söderberg

vill ha uppdatering ofta!!! Jag går in och läser din blogg morgon och kväll!! Ha en skön resa!!(som självklart är jobbig också...)Hitta massor med snyggt!!!

2012-02-15 @ 08:08:13
URL: http://www.etageblommor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0