Sjuk...

Jag har inte gett upp, jag är bara sjuk.  Och så är det visst den veckan allt ska hända...Det är inte min bästa vecka, det kan man lungt säga...Tror inte jag är född med tur. Hur man än gör så blir det fel, man blir missförståd, jag har inte rätt att säga vad jag tycker, men andra får visst göra som de vill. Jag är den jag är, gör det jag gör och har mitt sett, mitt betende. Jag bryr mig om och lär känna de som jag gillar och vill känna. Jag har alltid fått höra att jag är tyst, blyg, sur, tjurig och ososial av de som inte känner mig. Men de som känner mig säger att jag är för snäll, blyg och omtänksam..Sen kan jag vara bitsk, ha min egen åsikt och säga vad jag tycker... Jag kanske inte alltid säger eller gör det smartaste, men jag står för vad jag gör och jag kämpar för det jag vill!

Den här veckan har jag blivit hotad den ena dagen och den andra blivit totalt utskälld...det ena utan sanning och det andra för att jag var ärlig och inte förskönade verkligheten.

Så är det och inget kan jag göra åt det, jag hoppas de runt i kring mig tycker om mig och tar mig för den jag är..

Nu ska jag krypa ner under täcket med min lilla Olle som jag också lyckats smitta denna jävliga vecka, och hoppas på att måndagen kommer med solsken....

Kommentarer
Postat av: Liselott

Men!!! Det låter ju inget vidare. Jag tycker iaf om dig för den du är. KRAM <3

2012-02-04 @ 16:18:02
Postat av: Tessan

<3 lav ya! Hälsa bus Olle med massor av pussar!

2012-02-04 @ 16:18:53
URL: http://http://blogg.mama.nu/steinerwife/
Postat av: jenny söderberg

Jag tycker också om dig :)

2012-02-04 @ 17:00:15
URL: http://www.etageblommor.se/
Postat av: BlomsterDesign/Elli

Krya på dig! kram elli

2012-02-04 @ 21:59:35
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/
Postat av: Ulle

Min älskade vän, du är värd det bästa! För du är bäst på alla sätt, den finaste vän man kan tänka sig du är den mest omtänksammaste person jag känner. Som sätter alla sina nära före sig själv hela tiden. Tänk lite mer på dig själv.

Vänd nu blad och gå vidare, släpp denna vecka och jag är säker på att vinden har vänt ;-)

Du vet jag finns bara ett telefonsamtal bort. Varma kramar ulle

2012-02-05 @ 08:52:09
Postat av: Anci

Ja, det är inte lätt alla gånger......Jag skickar solsken från Solbacken till Dig Linda! Krya på er coh det är bara att spotta i nävarna. Även om det känns tungt. Du är en duktig tjej.

2012-02-05 @ 17:52:23
Postat av: Klara

Låter inget vidare alls det där, uscha!

Personligen har jag aldrig träffat dig, men du känns som en person med mycket hjärta för dem du tycker om! Jag hoppas verkligen att allt bättrar sig och att du snart mår bättre igen.

Stå på dig för det du känner är rätt!

2012-02-06 @ 09:25:41
Postat av: Lena Cleverdal

Hej Linda!Det är inte lätt att vara alla till lags.Men tänk på alla som tycker du är bra.Jag har inte träffat dig på länge,men det känns toppen att du delar med dig av alla recept som är så goda.Det är mycket positivt .Hälsa familjen Kram Lena C

2012-02-07 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0