Silk street...

Här kan man hitta allt mellan himmel och jord, Alla märken som överhuvudtaget finns och massor av kinesiska märken..Både bra och dåliga. Men visst gäller det att pruta..Jag var stenhårt, så jag känner mig riktigt nöjd. Om de börjar på 1200 och jag får ner det till 300, då tycker jag att jag lyckats..Känns rätt!




Nä jag säger bara det, ni måste åka till Silk street market om ni har vägarna förbi;)...det är så roligt att man blir helt lyrisk, sen blir man lite förbannad för att man inte kan köpa allt...Man kan ju tyvärr inte ha hur mycket som helst med hem!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Idag fick jag ett par jättefina örhängen från Edblad i födelsedagspresent från min man. Inköpta på Akleja och medtagna till Colombia : ) Hoppas att du har det bra på din resa!

2012-02-23 @ 02:02:03
Postat av: Cissi

Så himla roligt att läsa allt du skriver du är verkligen en bra berättare =) Skriver på detta inlägget för jag lyckades inte kommentera på ditt senaste inlägg! Kommer nog förbi imorgon och shoppar lite till jobbet och hem!! Kram

2012-02-23 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0