Beijing...

Johå då det har gått så bra här i den stora världen. Klart jag känner mig lite bortkommen då och då, men det har gått bra. Jag har kommit på mig själv att prata för mig själv, det är ju jättetråkigt att inte ha någon att prata med...Jag har väl inte hunnit göra så mycket. Jag har ju inte hunnit se något speciellt men jag har fart fram och till baka med taxi och jag har hunnit shoppa lite...Fantastisk shopping!!

Å gud jag har ätit pizza, vet ni vad jag längtat efter pizza, flåttig och underbar...Lite kul för jag är inte så över förtjust i pizza annars...Men i dag var det helt fantastiskt gott!



Annars måste jag säga att Beijing eller Peking faktiskt känns lite som Hongkong. Nu är det ju tidig vår här, så rätt kallt, idag var det ca -3, så allt är ju rätt grått, men det finns mycket träd i staden så jag tror att här är superfin när det börjar grönska och värmen kommer.



Hit vill jag absolut åka tillbaka, så jag måste säga att jag är rätt glad över den här lilla missberäkningen med flygtiderna=)

Men nu är jag tillbaka på hotellet, att vara ute i mörktet helt ensam känns inte så rätt...Och så behöver man ju inte oroa mamma i onödan;))


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är sååå tacksam för det Linda. Skynda dig hem nu bara. Vi behöver dig här. Kram

2012-02-22 @ 16:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0