God jul!

Jag vill önska er alla en riktigt god jul❤!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

GOD jUL PÅ DEJ SJÄLV GUMMAN!
Fast vi ses så mycket och till och med firar julen ihop, så har jag knappt pratat med dej. På det sättet som man normalt gör med sina barn, inte ens en julklapp fick du, det känns som en katastrof. jag fick jättefina paket av er som VANLIGT. tack så mycket. Jag får lova bättring! Ja, vi ses väl snart, vi är ju inte färdiga med julfirandet på vårt vis. Syns i butiken om en liten stund! Kram!

2012-12-25 @ 07:14:30
Postat av: Anonym

God jul till dig Linda.. Hoppas du fick en lite lugnare julaftonskväll än vad du hade i butiken på julaftonens förmiddag:)) kämpa på några dagar till sen är det din tur att få vila..// Camilla Welin

2012-12-25 @ 08:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0