Svårt att välja...

Det fanns verkligen mycket fint på mässan i år, det var hur svårt som helst och det var ju inte det röda som föll mig i smaken...Gud jag var ju inte alls sugen på tomtar och julkrukor. Det var allt det milda, ljuvliga, romatiska, allt det i svagt rosa och mild plommon som mina blickar valde;)
 
Ni får en liten förtitt på en del av det som ska komma, riktigt allt har jag inte beställt, men mycket!!
Nytt fint pynt från A Lot Decoration..Där finns så mycket fint!
Hur fin var inte denna fårulls cykel...
Miljögården har ju allt och lite till man kan önska...
Önskar jag kunde köpa in hur mycket porslin som helst, fins ju så mycket fint...Men jag måste behärska mig, jag har ju en blomsterbutik.
 
Lite smått och gått från Caesar Collection.
 
Lite guldkorn från Interiöshuset kommer det också att komma hem.
Lite nallar måste vi ju också ha, inte många med dessa två var för goa att låta bli, Klart att de kommer från Teddykompaniet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0