Lilla Akleja...

 
Jag tar ju oftatas kort inne i butiken och mest närbilder, inte lätt att veta hur vi har det då...Om man inte bor här alltså, som en hel del av er gör=)
Men så här har vi det utanför i varje fall. Många som kommer hit och bara sätt det på bild tror att butiken är mycket större. Men det är den inte, Akleja är liten men naggande god=))
Vi har under högsäsong nästan lika mycket växter utanför som inne i butiken. Och vi är alltid noga med att skylta upp det snyggt i färg , det ska se inbjudande ut. Och jag tror vi lyckas med det, för jag kan inte säga hur många det är som varje dag under sommar stannar till för att fota.
 
 
Det finns alltid mycket att välja på, fast inte massor av samma sorter. Vi vill hellre köpa hem ofta och lite för att alltid hålla bra kvalitet. Och är det så att något fattas brukar vi fixadet inom några dagar.

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Åhhh vad jag önskar att jag bodde närmare Söderköping!!

2012-08-27 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0