Fortfarande..

 Vi får väl kalla det här "veckans", ni vet veckans brudbukett...Brudbuketterna jag gör bara för att jag har lust eller för att jag får inspiration utan att det finns en riktig brud. Jag hittade den här söta kvistrosen, det var en udda kvist i en packe med cerisa kvistrosor, så jag har ingen aning om vad den heter. Men jag måste ta reda på det för jag gillar verkligen färgen.
 
Att bara skapa när andan faller på, det är något jag kommer sakna när jag inte har en egen butik längre. För även fast jag inte hittat den rätta köparen än så vet jag att det kommer. Det är många som tror att jag redan sålt, Men så är det inte Akleja är fortfarande till salu...
Så mycket positivt vi fått höra om butiken nu sista månaderna har fått mig att verkligen vilja hitta de perfekta köparna. Någon som vill driva det vidare i samma anda, någon som är villig att sattsa och lägga sin själ i butiken, precis så som jag gjort i alla år. Det jag fått höra nu är att kunderna verkligen gillar Akleja, många är förtvivlade att vi inte ska vara kvar, att butiken kanske försvinner. Det värmer verkligen att ha så fina och omtänksamma kunder. Det är ju kunderna vi jobbar för. Jag kan ofta tänka ...Gör jag rätt??... Men jag har bestämt mig, jag måste sälja. Jag måste bara hitta den som verkligen förstår hur fin Akleja är, vilken pärla det är, ett riktigt guldläge för någon som är kreativ och iderik.
 
Det är mycket jobb att vara egen, men det är underbart. Att gå in i butiken varje morgon och bara känna den är min. Allt tid och allt jobb man lägger gör man för sig själv. Jag ångrar mig inte en sekund att jag valde att driva egen blomsterbutik...
 
Hjälp mig hålla tummarna att jag hittar någon kan driva Akleja andan vidare!
 
Känns det lockande eller kanske ni känner någon som kan vara intresserad, maila mig så får ni mer information. [email protected]
 
 
Visst är det härliga färger....
 

Kommentarer
Postat av: kristina

Du får så fin reklam på Monasuniversum.se
Tråkigt att du ska sluta men man ska följa sitt hjärta och göra det som känns rätt

2012-08-26 @ 09:41:09
Postat av: Maria

Om man bara hade pengarna....Det är min stora, stora dröm att ha en egen blomsteraffär!

2012-08-27 @ 20:24:57
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: Anci

Vill bara säga att jag tycker att du är DUKTIG!
Dina smarriga recept provar jag mer än gärna!
Tack för en fin blogg. Önskar dig allt gott!!!

2012-08-29 @ 19:46:20
Postat av: Maria Engman

Hej! Skulle supergärna vilja veta vad färgen på kvistrosen heter. Superfin!!

2014-06-09 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0