Sött så in i norden...

Ni vet att jag gillar ideen med mor och barnbukett med en nalle istället för lilla buketten. Klart jag var tvungen att visa det. Och jag tror faktiskt att det kommer att göra en hel del sådana buketter, och jag hoppas verkligen att alla hör av sig till Teddykompaniet och köper de superfina kaninerna som jag använde. Bli ju som en liten present tillsammans med buketten, perfekt för barnet eftersom alla deras mjukisdjur är godkända och testade för barn på alla sätt och vis. Och visst skulle man önska att ens barn valde en så här söt kanin som "favo"sak att gå och bära på. Jag vet med erfarenhet att man inte styr det, men man kan ju önska=)




Jag gjorde även en lite mindre variant på mor och barnbukett. Bara en stor kraftig ros som kramas av en liten kanin. Vi tar 69kr för kaninen och då med en ros så hamnar det på ca 100-120kr...Billig och så söt present tycker jag.



Kommentarer
Postat av: Liselott

Håller med: jättesött och gulligt!

2011-09-27 @ 20:01:02
Postat av: Rebecka

Så super sött o gulligt....

2011-09-27 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0