Så här har vi det ...


Det är inte kul, verkligen inte kul...September och oktober är ju rätt lugna månader redan innan, så de hjälper inte direkt att ha det så här.
Men det är bara att bita i hop,  och göra det bästa av situationen.

Det värst är att vi har fått hem så mycket fina blommor, för i går kom alla mässväxter från Gustafsson...Så vi har verkligen hur mycket fint som helst. Butiken är om gjord och det finns en mängd snygg, vackra, häftiga och söta planteringar....NI måste bara komma förbi en sväng....SNÄLLA!




Kommentarer
Postat av: Mia från Söderköping

Inte kul för er alls. Jag har faktiskt bara rullat förbi på väg hem för det är så rörigt. Men idag följer jag din uppmaning, jag kommer in och ser hur mycket fint ni har och vad jag ska unna mig :o).

Ses!

2011-09-28 @ 13:16:51
Postat av: Annica

Lovar att jag kommer,ska försöka i veckan,måste titta på alla nya smycken o allt annat snyggt.

Ha de gott.Kraam

2011-09-28 @ 13:40:05
Postat av: Liselott

Kommer på fredag! ;)

2011-09-28 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0