Fina lilla rara...

Fick ett sms av min minsta syster här om dagen. Jag är i en liten svacka just nu, sommaren är slut och jag han inte ens känna att den börja. Jag har åldersnoja utan att ens vara gammal, mina barn gör mig tokig, ändå älskar jag dem oendligt, jag vill så mycket, men kommer ingen stanns, livet känns upp och ner...

Ni vet hur det är...För jag antar att det inte bara är  jag som känner av hösten! 

Min söta rara fina lillasyster vill så mycket, vill hjälpa och finnas till hands...Och visst blir man glad när man får ett sådant medelande tidigt en morgon.


Hej sis!
Hoppas du mår bra i dag och att livet inte är hårt emot dig! Och om det är hoppas jag att du ringer! Jag är många år yngre och vet inte alltid bäst, men jag vill bara att du ska komma i håg att du också varit så här gammal som jag. Att allt inte var tråkigt och grått. Att du tittat på saker med perspektiv och positiv inställning. Vem tog det i från dig? Du är den jag alltid tittat åt när jag velat lyckas. Du har skapat så mycket som så många älskar! Varför låta det bara rinna av? Ta åt dig av allt fint som sägs om dig, du om någon förtjänar det. Och jag, lilla skitungen, är så nöjd och stolt när jag presenterar dig som min syster. Förhoppningsvis får jag lika många erbjudanden som du i livet, jag vet att jag ska kämpa för dem i varje fall. Ge inte upp, vem ska jag då lära mig av? Jag är som sagt yngre men jag finns alltid här:) lav ya / lillsis

Syskon är de vänner man inte själv valt, ändå är det de bästa vänner man kan ha=)



Det är 17år emellan oss =)

Kommentarer
Postat av: Anna Teddy

Ååååh. Vilken syster.

Å du är grym Linda, en av världens bästa tjejer jag vet. Så det så!

2011-09-11 @ 14:03:46
Postat av: Liselott

Vad skönt att ha syskon som bryr sig. Ta åt dig av alla fina ord, det är du värd. Livet är en levade berg och dalbana brukar jag säga. Jag har själv erfarenhet av att vara där nere och varje gång åker jag upp igen...det kommer du också göra. Ta hjälp av alla som kan hjälpa och stötta samt lyssna på alla goa ord och komplimanger du får. Du är en mycket godhjärtat person!

Hjärtliga kramar till dig <3

2011-09-11 @ 16:12:38
Postat av: jenny söderberg

Jättefint!!! önskar jag också hade en syster....

2011-09-11 @ 20:14:55
URL: http://www.etageblommor.se/
Postat av: Liv

Så fint skrivet... jag får nästan gåshud på mina armar! Jag har själv en lillasyster som är 15 år yngre och jag känner så väl igen mig på alla sätt och vis. Det är väl tur att de finns där och bryr sig om den när man själv har en svacka. Härligt!

Och tack själv för informationen om vad du köper dina snitt. De ringde faktiskt till mig för de hade sett på din blogg att jag hade frågat! Så nu kör de förbi varje vecka och jag får frossa bland alla blommor!

Ha en fin vecka och tänk på att ta en dag i taget!

Liv

2011-09-12 @ 20:31:40
URL: http://www.tusenfrojd.blogspot.com
Postat av: Cissi

Ni är ju så snygga och härliga =) Jag vill också ha en syster, blir avis!! Kram

2011-09-12 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0