Vinnaren är.....

Jag säger grattis till
ERIKA

(Jag vet att det var flera Erika som var med och tävla, den som har vunnit har fått ett mail)

Tack till er alla som var med och tog chansen...Hoppas ni fortsätter läsa, för rätt som det är kommer det en ny tävling och under tiden kanske ni kan hitta lite inspiration....


 

Tycker att det är rätt svårt med att ha de här dragningarna, man vill ju att det ska gå rätt till. Så denna gång har jag tagit hjälp av random.org, bara att skriva in hur många nummer det ska väljas mellan och så gör de resten. Så tycker ni det blev fel vinnare ;) så skyll på random.org!



Kommentarer
Postat av: Liselott

önskar det var jag som vann... Grattis Erika!

2011-10-08 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0