Vet inte ja....


Det är klart man ska göra det man drömmer om, slå slag i saken....Men jag vet inte ja...Inte alltid.. Min syster och hennes familj har en önskan om att flytta till Australien, de har drömt om det länge, och nu ska de snart göra de...På riktigt!!!

Jag gillar det inte, vet ni hur långt det är till Australien...Det är säkert jättefint och jätte vackert och helt underbart på alla sätt...Men det är ju för guds skull på andra sidan jorden... Jag har så svårt att förstå, varför?

Små önskningar och drömmar kan slå in...det står jag fast vid!
 
I vilket fall som helst är detta en ny skylt som vi fått hem....

Kommentarer
Postat av: Tessan, sis

Sötnos, du ska få se att det reder sig till slut. Jag ska visa dig Australien och alla dess vrår om och när vi väl kommer iväg. Ha en bra lördagskväll nu med tjejerna. Själv surar jag i soffan och vill helst bara trycka i mig choklad. Kramen

2011-10-29 @ 20:23:26
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0