Helt virrig...

Gud jag får nackspärr av att vara här, jag vill hinna se allt, vara med med kameran överallt. Jag blir ju helt vimmelkantig av att åka taxi, det finns ju så mycket tokigt över allt..



Det vimmlar verkligen av kinneser, de är över allt och jag är så förundrad över vad de gör eller kanske mer hur de gör saker. För saker som för oss är helt otänkbara gör de...cyklar mitt i gatan på motorvägen, gärna med ett par barn på paket hållaren, Skjutsar folk i lastbilar med dörrarna på vidgavel, kan få en cykel att se ut som ett berg..Och jag försöker att hinna med att vara framme med kameran, men de kör ju som biltjuvar så oftast missar jag allt jag vill ta på.



Varför cykla med ett paraply bara för att solen skiner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett par små uggs tack, stl 19 typ. Om det är möjligt dvs. Hoppas du mår bra och tar hand om dig mellan varven. Kram SIS.

2011-10-23 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0