Första dagen i Kina...

Ja då har vi nu landat på hotellet i kina, påvägen dit gjorde vi de sista stoppen i showrooms... De bilder jag visar er är mest för att få en tanke om vi har har det, vi har absolut inte alltid köpt det jag visar, ibland inget av det och ibland något...Måste ju vara lite hemligt tills nästa julkatalog kommer...lite spänning måste det ju vara=)

Första stoppet!
En fabrik långt ut på landet, men ändå i enstorstad, smuttsigt och rörigt men med väldigt mycket fint.

Det är aldrig ett pris uträknat, helt sjukt.  Och det sjukaste av allt är att det tar minst...och då menar jag minst tre kineser att räkna ut priset... Har vi då plockat 20-30 saker...förstå tiden det tar.


Andra stoppet!
Så litet och så dyrt men oj så fina blommor och med en så fantastisk äkthet.


Sista showroomet för denna resa!
Det absolut största, det tar timmar att gå igenom det, mycket fint, rätt amerikanskt men här hittar vi alltid det lite extra och i ögonfallande.


Ja då var det dags att säga hejdå till våra Hongkong agenter...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ser att du hittat en tovad muffins Linda, jag gillar dina bakade muffins bättre.

2011-10-21 @ 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0