10 pussar, 10 kramar...

I dag är det dags att ta flyget mot Hongkong och Kina. Det ska bli så kul och det är så skönt att bara för ett par dagar bara vara jag...inte tänka på något annat än mig, inget tjat, inget spring och inget bråk...Bara vara jag.
Men naturligtvis kommer jag sakna mina killar, jag skulle aldrig för något byta bort dem. I dag när jag lämnade på skola och dagis fick jag 10 pussar och 10 kramar så att jag ska klara att vara borta i 10 dagar, en av varje för varje dag....Av Adam fick jag för  säkerhets skull ett par extra kramar i fall jag skulle sakna honom lite mer... Och Olle berättate stolt när han kom till dagis att mamma ska åka till Kina för att köpa presenter till honom...tokungen, Sen vinkade han glatt och sa ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0