Vinnarna är...

Nu har jag dragit vinnarna i sjaltävlingen...Och jag vill säga ett stort

GRATTIS TILL

Lisa
som önskade den den bruna

&
Sanna
som önskade den svarta

TACK alla som var med och tävla, som vanligt önska jag att ni alla kunde vinna...Men det går ju inte..

Men däremot tänker jag erbjuda er 20% på alla sjalar i butiken. Säg bara bloggtävling när ni ska betala så drar vi av det på priset. Bor ni inte här i närheten, kan vi naturligtvis skicka till er, maila mig bara [email protected].

Men skynda er, det gäller bara till den 24 November!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad kul att jag vann!!

2011-11-21 @ 14:40:00
Postat av: Anonym

Blev oxå jätteglad att jag vann...

Stor Kram

2011-11-21 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0