Chock....

Jag visste att jag hade en del gamla julsaker och julpynt från förra året....Men jag kan inte förstå hur jag lyckats förtränga att det var så mycket. Jag är i chock, verkligen!!
Jag har nu städat och rensat och bärt fram kartong efter kartong, det känns som om det aldrig ska ta slut. Alla tjejer har hjälp till och vi är inte klar så jag måste fortsätta på måndag, för allt ska fram. Problemet är bara det att det är FULLT i butiken...Kanske får öppna butik i källaren också¨hehehe

Så vet ni vad...KOM OCH KÖP=))




Vi har ju lite trångt och lågt till tak också...så det är klart att det skulle vara skönt att bli av med så där en 15 lådor jul...Jag kan lova att vi satt bra priser=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Himla massa tomtar, jag ser att ni har julgrisar på två ben också, åtminstone en i randigt. Fy så hemskt, jag är helt säker på att jag är på rätt väg. Soppa äär goott!

2011-11-21 @ 06:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0