Morsdag.....

Så där ja då har det varit morsdag hela dagen... Uj vad mycket kunder vi haft, det var helt omöjligt att gå hem för kunderna slutade aldrig att komma. Och självklart är vi så glada för det!

Massor har vi sålt, av allt möjligt. Myckat uteplanteringsväxter och amplar, men även buketter och inne planteringar. Men hur man än vrider och vänder på det så kan man ju inget annat säga, än att Lillekonvalj är den riktiga morsdagsblomman. Lillekonvaljer och blåa violer. Vi har haft små knippen med lillekonvaljer och luktärtor i olikafärger, för nu för tiden finns det inte violer att få tag på. Men förstå hur underbart våra små knippen doftade....

Om jag hade ork nu så skulle jag gå ut och plocka mig ett stort knippe lillekonvaljer, sätta dem på bordet och bara njuta av doften...Jag skulle nog få sätta dem på köksbordet, för skulle jag sätta dem på soffbordet skull jag nog somna i soffan, för jag är rätt trött...Fast det är klart det är ju inget problem jag behöver grubbla över, för jag orkar ju inte ens gå ut och plocka några=))


Kommentarer
Postat av: Liselott

Kul, att det varit så mycket kunder. Å andra sidan är det ju inte kosntigt, så mkt snyggt det finns på Akleja :)

2011-05-29 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0